divendres, 1 de juliol del 2011

Setmana de l'Aigua

Benvinguts al Blog del Casal! Aquí us deixem el relat d'alguns dels nens de primària perquè sàpigueu com ha anat el casal.


Aquí teniu la segona publicació al blog del casal dels “Mag Nífics” de l’escola del Carme.

AQUESTS SOM NOSALTRES!!!!!


PRIMERA SETMANA DE L’AIGUA

Com ja sabeu ens estem preparant tots per ser uns bons mags, molt ben preparats. Durant aquesta setmana hem treballat l’AIGUA a través de diferents< tallers i activitats.

INFANTIL (P3- P4- P5)

El Dilluns una vegada ens hem conegut tots, ens han vingut a visitar unes magues que venien d’un país molt llunyà i ens han ensenyat diferents pocions màgiques.

El Dimarts vàrem anar tots al pati a fer un barret de mag, que ja us el deixarem veure el dia de la FIRA!!!

El Dimecres vàrem acabar tots els barrets i un cop vàrem esmorzar, ens vàrem anar a banyar.

El Dijous va ser un dia molt mogut!!! Només arribar al casal vàrem anar tots a la ludoteca i de

mica en mica, vàrem fer la samarreta de tots colors!

El Divendres com que encara hi havia la ludoteca al casal, vàrem pujar a gaudir-ne una mica més. Més tard vàrem anar a jugar amb globus d’aigua i amb totes les piscines.




Jo, en RAÜL

Vam anar el pati ens vam conèixer, i varem fer trucs de màgia que em van agradar molt, en els jocs d'aigua em van mullar molt i, també em va agradar molt. Hem anat al parc m’ho he passat

molt bé i hem esmorzat al parc, m’ha agrada’t tenyir les camises i em va agradar molt i em fet els tambors i hem anat al parc a jugar.


Jo, en POL
El dilluns vam anar el pati a coneixens i les senyoretes van fer un invent i es van disfressar de bruixes que venien de molt lluny.
El dimarts vam fer jocs d'aigua em van mullar molt i m'ho vaig passar molt bé.
El dimecres vam fer els tambors i vam entrenar la batucada em la Mariona i la Sara.
El dijous vam anar a la piscina.
El divendres hem tocat els tambors i hem anat al parc.

Jo, la PAULAEl dilluns vam a anar al pati i ens van conèixer. Després vam posar al seu lloc unes quantes taules.Els monitors van fer com una mena d'experiments.
El dimarts els jocs d'aigua m'ho vaig passar bomba tot mullant a la Sara (mentre de tant en tant mullant en Genís).
El dimecres em vaig descuidar la camisa blanca i vam esmorzar al parc.
El dijous vaig portar la camisa i la vaig tenyir i cap a les 10h vam anar a la piscina i l'Abel em va tirar pels aires com un trampolí, va ser el mes divertit. També vaig jugar amb la Gina, Jordi i en Genís a Mario bros.
El divendres hem ensejat la batucada amb els tambors que hem fet.
M'ho he passat molt bé i els monitors son bastants simpàtics.

Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada